Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací
Souhlasím

Online marketing

Cílem online marketingu je získat vysokou návštěvnost a poté i konverzi webových stránek, nebo internetového obchodu a to tak, že odkaz na Vaše webové stránky se bude zobrazovat na předních pozicích ve výsledcích vyhledávačů, na klíčové slova, která potřebujete.
Existují dva nejčastější a nejefektivnější způsoby online marketingu. Prní z nich je SEO (optimalizace pro vyhledávače), což je soubor technik, které usilují o získání návštěvnosti webu skrze neplacené výsledky vyhledávání. Webové stránky jsou vytvářeny a dále optimalizovány mj. tak, aby je vyhledávače na dotazy vyhledávajících umisťovaly co nejvýše. Druhý způsob je PPC (placené kliknutí) – ve vyhledávačích se zobrazuje jako sponzorovaný textový odkaz většinou o 3 řádcích. V obsahové síti jako textová, bannerová nebo video reklama. PPC (pay-per-click) program Seznamu se jmenuje Sklik a Googlu AdWords. PPC je termín zažitý pro celé inzertní programy.

{$item.nazev}

Naše poslední projekty

Malá Fatra

PPC kampaň pro celou ČR - jarní prázdniny na Malé Fatře

web: www.malavelkafatra.cz

 

Reference

Restaurace U Johana

SEO (optimalizace pro vyhledávače) - ubytování Zlín

web: www.ujohana.cz

 

Reference

Wista e-shop

PPC kampaň

web: www.tryskani-lakovani-metalizace.cz

 

Reference

NAŠE SLUŽBY ONLINE MARKETING

 

SEO (optimalizace pro vyhledávače)

SEO (Search Engine Optimization) značí v českém překladu „optimalizace pro vyhledávače“, častěji ovšem vystupuje pod zkratkou SEO.

 

Co je to SEO

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je metoda, jak efektivně získat cílené návštěvníky na své webové stránky či internetové obchody. SEO zajišťuje vysokou návštěvnost, jakožto důsledek toho, že odkaz na Vaše webové stránky je zobrazován na předních pozicích ve výsledcích vyhledávačů.

 

Proč je důležité být na PŘEDNÍCH POZICÍCH

1. Statistiky dokazují, že více než 80 % návštěvníků internetu hledá vybrané produkty a služby prostřednictvím vyhledavačů (SEZNAM.CZ, GOOGLE.CZ, ...)

2. Z průzkumu rovněž vyplývá, že nejvíce těchto návštěvníků v ČR vyhledává prostřednictvím SEZNAM.CZ, a sice 60 %. Hned na druhém místě v žebříčku popularity vyhledávačů se v ČR umístil GOOGLE.CZ (25 %) a za ním s 15 % všechny ostatní dohromady (CENTRUM.CZ, ATLAS.CZ…).

3. Lidská pohodlnost dále souvisí s další alarmující cifrou – 95 % hledajících si prohlídne pouze odkazy na 1. straně, na další je ochotno se podívat sotva 5 % návštěvníků.

4. Co z toho plyne? Jestliže máte skvělou webovou prezentaci nebo internetový obchod a nacházíte se s ním kdesi na desáté straně, znamená to totéž, jako je nemít. Nezaujímat přední pozice na SEZNAM.CZ nebo GOOGLE.CZ, když návštěvníci hledají právě Vaše služby či produkty, totiž neznamená jen velkou ztrátu návštěvníků a tím i potenciálních zákazníků, ale především dobrovolnou ztrátu možného zisku.

 

Co je to PageRank

PageRank je hodnota důvěryhodnosti webové prezentace. Svůj PageRank má každá webová prezentace. A čím je vyšší, tím je daná prezentace důvěryhodnější. Jenom SEO optimalizace mnohdy nestačí. Často je třeba zaregistrovat též webovou prezentaci v katalozích. Hodnota PageRanku webových prezentací totiž přímo souvisí s množstvím zpětných odkazů, směřujících z jiných webových stránek na tu Vaši. V praxi to pak znamená, že takovou webovou prezentaci sezná fulltextový vyhledávač jako kvalitní a umístní ji na přednější pozici.

 

Jak funguje SEO

Rozdíl mezi dvěma zdánlivě stejnými webovými prezentacemi může být na první pohled běžným okem zcela přehlédnutelný, a přesto se jedna prezentace nachází na jedné z předních pozic a druhé si na desáté straně sotva všimneme. Rozdíl mezi oběma prezentacemi spočívá totiž v čemsi dost podstatném. Liší se bohatostí a strukturou obsahu, rozmístěním a důrazem na určitá klíčová slova. Dnešní systém fungování vyhledávacích robotů je totiž nastaven tak, aby zohledňoval dvě základní věci:

1. Kvalitní zdrojový kód stránek a přístupný, obsahově bohatý a dobře strukturovaný obsah.

2. Množství důvěryhodných odkazů z jiných kvalitních webů s vysokou návštěvností jakožto důkaz, že Váš web je zajímavý a mezi uživateli oblíbený.

 

Zásady SEO

SEO optimalizace je důsledná mravenčí nikdy nekončící práce. Musíte si při tom uvědomit tři zásadní věci:

1. Dbát na to, abyste svou webovou prezentaci naplnili relevantním a hodnotným obsahem.

2. Nezapomenout, že jestliže se chcete dostat na přední pozice, musí být Vaše prezentace pro roboty vyhledavačů více než jen srozumitelná.

3. Ani na okamžik neusínejte na vavřínech. Vězte, že na internetu nejste jediný, kdo nabízí Vaše služby či produkty. Vyhledavače proto musíte absolutně přesvědčit, že právě Vy si zasloužíte patřit mezi TOP 10 výsledků.