Vše z betonu pro Váš dům a zahradu. Na začátku naší spolupráce proběhlo setkání s marketingovým oddělením firmy Ferobet a představili nám nápad, že chtějí dát možnost lidem zapojit se do vývoje jejich produktů. Ale jak zapojit a oslovit širokou veřejnost do technologického vývoje nebo vývoje nové produktové řady? To už byla naše práce a tak vznikl Inovativní kemp. Pojďme se podívat, co se dělo dál.
Zobrazit webZ myšlenky propsanou do reálného světa prostřednictvím online prostředí. Navrhli jsme komunikační kampaň „Navrhni inovaci z betonu a odnes si víc než jen 1 000 000 Kč“, která měla oslovit co nejvíce lidí napříč širokou veřejností.
Součástí kampaně je nezbytná a nová landing page. Najdeme na ní registraci do soutěže, informace o inovativním kempu, zapojením známých osobností ze světa architektury a designu.
Firma Ferobet prošla rebrandem a tak cíl byl jasný, propsat a udržet novou vizuální identitu také v kampani. Implementace nové identity do všech vizuálních i textových výstupů přes komunikaci na sociálních sítích až po výkonnostní kampaně. Jasná a srozumitelná komunikace „Na beton soutěž a vyhraj“ nebo „Jeden mega za nápad“ jsme osvěžili výraznou růžovou barvou, která je součástí firemní identity, zároveň je doplněná betonovou strukturou.
Spustili jsme propagaci formou bannerových reklam na Google a Seznamu a sady reklam na sociálních sítích - Facebook a Instagram.
Kromě toho jsme vytvořili, nadesignovali a rozeslali newsletter. Nápadů jsme nasbírali spoustu a teď na Tebe čeká odborná porota.
Staň se i Ty tváří nové produktové řady.