Cílem online marketingu je získat vysokou návštěvnost a poté i konverzi webových stránek, nebo internetového obchodu a to tak, že odkaz na Vaše webové stránky se bude zobrazovat na předních pozicích ve výsledcích vyhledávačů, na klíčové slova, která potřebujete.
Existují dva nejčastější a nejefektivnější způsoby online marketingu. První z nich je SEO (optimalizace pro vyhledávače), což je soubor technik, které usilují o získání návštěvnosti webu skrze neplacené výsledky vyhledávání. Webové stránky jsou vytvářeny a dále optimalizovány mj. tak, aby je vyhledávače na dotazy vyhledávajících umisťovaly co nejvýše.
Druhý způsob je PPC (placené kliknutí) – ve vyhledávačích se zobrazuje nejčastěji jako sponzorovaný textový odkaz. V obsahové síti jako textová, bannerová nebo video reklama. PPC (pay-per-click) program Seznamu se jmenuje Sklik a Googlu AdWords. PPC je termín zažitý pro celé inzertní programy.
Pomůžeme Vám také v nastavení reklamy v rámci Facebook Pixel.